8 februari 2016

Godmorgon, en ledighelg är över och har en lugn jobbvecka framför mig.
Helgen har bestått av bowling och middag med släkt.
Övrigt har vi grejat på där uppe och nu är de inte mycket isolering kvar att göra,  så ska åka och köpa mer isolering idag då de tog slut igår.
Smidigt då vi bara behöver åka till håknäs på sågen och köpa, där köpte vi nästan allt då vi byggde ut hallen, och nu har vi köpt mycket isolering där, skönt att slippa dra släpvagnen in till stan.

Klev förövrigt upp kl 05:00 med Anton (han kliver alltid upp då) för att jag är så seg på morgonen och kliver alltid upp i sista sekund och får stressa till jobbet, men med tanke på väglaget ute så ska jag idag åka i tid så jag inte behöver stressa.
Nu ska jag gå och klä mig!
Ha en bra måndag!:)





Kommentera här: